dinsdag 14 februari 2012

Opa vertelt (2)

Dat vroeger alles beter was hoor je mij niet gauw zeggen,
.
.
maar dat het voor mij persoonlijk beter is dat ik tegenwoordig, samen met mijn vrouw,
regelmatig op de kleinkinderen pas, in plaats van op een of andere tandarts- annex mondhygiënistenpraktijk, moge blijken uit de individuele uitnodiging die ik vanmorgen bij het ontbijt probeerde te interpreteren:
Ik ga nu letterlijk *) citeren uit de wervende tekst die mij moet verlokken mij in mei, meteen na Texel, naar Zeist te spoeden:

Desiree Struijk doet al 20 jaar zintuigelijk belevingsonderzoek en ontwikkelt innovatieve belevingsconcepten voor Prenatal en Rabobank en KLM.

Haar voordracht gaat over

"Verbinden door multizintuigelijke Beleving"

Wanneer een patiënt voor een passende tandartsen- of mondhygiënistenpraktijk kiest, zal hij daarbij op zijn gevoel afgaan wat hij heeft bij deze praktijk.

.

Als bekend is hoe de praktijk door de patiënt ervaren wordt en wanneer deze ervaring aansluit bij hoe de praktijk zich wil positioneren, kan een concrete vertaling worden gemaakt naar een multizintuigelijke beleving. In deze multizintuigelijke beleving ervaart de patiënt het DNA van de praktijk gedurende elke stap die hij doorloopt en in alle facetten. Een praktijk kan hierdoor, net als een merk, vertrouwen creëren en de patiënt aan zich binden.

.

Vroeger was alles duidelijker?

.

Ik denk dat ik dat weekend lekker vrij neem en ik draag dit symposium graag op aan al mijn oudpatiënten die nog steeds met enig heimwee langs de "Eerste Steen op 20 februari 1980 gelegd" op de Dodaarslaan wandelen.

Alwaar het merk Marianne de cohaesie vooralsnog waarborgt.

Behalve bovenstaande ongekende invalshoek heeft GlaxoSmithKline ook Parodontaxproeftubes op het programma.

De toegang is gratis inclusief lunchbuffet.

*) tekst ter inzage gelegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten