woensdag 7 november 2012

De laatste grap (8)














Romney:
‘Tomorrow, we begin a better tomorrow’

Toen ik dat hoorde moest ik denken aan de slogan van de Jumbo waar ik altijd langs liep als Jules en ik naar de supermarkt gingen.







"Nou, opa, dan gaan we nu maar naar de appie en morgen naar de Jumbo, want daar is het morgen beter dan vandaag....hi,ha,hi,hi."
Daar moest ik dus aan denken toen ik Mitt weer eens hoorde zeggen:
"Morgen beginnen we een beter morgen", veel beter wil ik het niet vertalen. Het klinkt zo absurd in het nederlands! Het is ook complete onzin. En overigens, achteraf, een volstrekt mislukte poging tot semi-diepzinnige filosofie. Vandaag toch maar weer naar de albert heijn geweest.

Morgen eet Hans hier,
ik neem geen enkel risico.
So didn't the Yankees!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten