vrijdag 22 oktober 2010

Kronkel 22

Wie mij kent weet wel beter.
Mijn trouwe volgers zullen mij zelden kunnen betrappen op spirituele uitglijders, bijgelovige duidingen of metafysische hocus pokus. Bovenaan deze blogsite staat een "link": volgende blog. Dat is echt een aanrader; je komt in andere werelden: patchwork, luiers verschonen, poëzie,
vakantie in Nepal, en last but not least religieuze getuigenissen en bovennatuurlijke wonderen van de Bovenwereld. Zappenderwijs kwam ik dit originele symbool van de Vrouw tegen. Nu neem ik aan dat de publiciste van deze berkenboomopname de photoshop ruimschoots hanteerde maar het resultaat mag er zijn. Oordeel zelf. Als je wilt mag je er Maria-in-de-Boom of Jomanda's reïncarnatie in zien. Het blijft een verbluffende verbeelding van een zo gewoon verschijnsel als een berkenboom in de Polder. Zelf ontleende maakster dezes er troost en bemoediging aan: "zie je wel, er is mededogen met mij in de kosmos".
De scepticus in mij zwijgt even en ik denk hardop: DIT IS LOLLIG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten