vrijdag 6 april 2012

De laatste grap (1)

Helaas volgen mijn trouwe volgers mij volgens mij vrij secundair: ze kijken wel of ze een keer kijken, als het hèn uitkomt. Eigenlijk moet je kijken / lezen / surfen als er iets te kijken etc. valt. Dus nu! Niet morgen of volgende week.
Een actuele grap gaat compleet de mist in als er geen actuele blik op wordt geworpen. Dus voor mijn trouwe volgers is het handig mijn pagina als Startpagina voor de nacht in te stellen. Dan mis je niks! En sta je bijgewerkt weer op.
Dit wordt een pilot: ik schrijf een grap en jullie reageren anyway, anytime, anyhow, whenever.
Na verloop van tijd evalueren wij dat: het format wordt verworpen of geaccrediteerd.
.
Aan jullie de keus. Gegarandeerd gratis en belangeloos. Ik word niet gesponsord door het Catshuis b.v.
.
Hier komt de eerste "laatste grap":
.
Deze mediastilte wordt mede mogelijk gemaakt door Vodafone.
(zojuist op Radio BNN)
Deze grap is wat moeilijker voor Zweden en Fransen.
.
Dat Vodafoon geen Nederlands spreekt is al ergerlijk, maar en-passant even Christus' opstanding meenemen in je eigen onmacht vind ik persoonlijk smakeloos en onnodig volksdelen provocerend.
.
Beetje fout:
Deze eerste grap kan, zonder jullie onmisbare steun, zomaar de laatste zijn. Wie durft?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten