zondag 7 juli 2013

Frustratie (2)



Na mijn vorige -tijdelijke- afwezigheid bleek mij bij thuiskomst dat alle, ik herhaal alle plaatjes van mijn blogpraatjes verdwenen waren, foetsjie weg, gedeliet; Joost mag het verklaren maar ik was erg verslagen; en dan druk ik mij terughoudend uit. Ik wil natuurlijk niemand beschuldigen......
Nu dreigt een nieuwe -wederom tijdelijke- afwezigheid. Ik laat de plaatjes niet zonder bezorgdheid alleen achter. Willen jullie er s.v.p. (sorry dat is de taal van mijn afwezigheidsbestemming; correctie, dus:) a.u.b. een beetje op passen tijdens deze tijdelijke afwezigheid? Dan ga ik met een gerust gemoed op weg naar het thuiskomen: 'Zouden mijn plaatjes er nog zijn?'

Of nog sterker: 'Zouden alle vorige plaatjes soms weer plots weer op hun plaats staan?' Een soort Wonder van Lourdes!! Dimi heeft al eens zoiets geprobeerd: 


Zouden de kaboutertjes van deze era mij kunnen verrassen? Dan is mijn zoektocht op het web en in de geschiedenis niet helemaal voor niets geweest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten