maandag 6 april 2009

Kronkel 8

DE NAVO 60 JAAR
Al die tijd heb ik in samenwerking met anderen de vrede in Europa weten te bewaren.
Helaas is mijn peloton (zie foto- zoek opa) er in 1962 -ik kon niet mee, de vakantie zat er op- niet in geslaagd Nieuw Guinea te behouden voor het Rijk. Daar plukt de bevolking tot vandaag de wrange vruchten van. Morgen zal het nog erger zijn. Onze naaste Papoeas bidden dagelijks voor onze terugkeer. Via de VN of de Messias. J.F.Kennedy cancelde dat terwijl ik op oefening was (zie foto- zoek opa). Voor Zachi cs. probeerden we het.
Voordat ik ten strijde trok, trokken we er vooral wandelend met de hond, fietsend naar de Ardennen of spelend op het schaakbord op uit.
Nu rest ons allen alleen de steun aan de Stichting Rajori e.v.a. om het nog een beetje goed te maken, want het gaat daar niet goed sinds ons vertrek! Quote Zacharias Sawor. Voor de goede orde: 1962 was een solo actie van de Nederlandse Regering, geheel buiten de NAVO om!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten