maandag 21 maart 2011

Politiek

Op 19 maart heb ik de wereld (in casu mijn lieve D. per email) gemeld dat de VN-missie in Libië de krankzinnigste actie is die ooit bedacht, doch ondoordacht, is; o.l.v. de heer Sarkozy, t.b.v zijn ego en de olie. Knetteridioot, dom, onmogelijk, boemerang vanuit Islam, krijgen we ooit eens op ons brood. Voor VS slecht, voor Europa slecht, voor Israël rampzalig! Domme Obama, domme Cameron, hier red je je nooit meer uit. Zinloos de haat tot grote hoogten opvoeren van de mohammedaanse wereld tegen het Westen - bij de volksmassa's- . Geen Islamiet gaat resoluties van de VN tekstueel fileren: Ze vallen ons aan, is wat historisch blijft hangen bij de doorsnee man-in-the-street in Arabië.
. http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/292448/Wat-is-eigenlijk-de-casus-belli-in-Libie.htm Bij alles wat er verder bij de Arabieren gaat gebeuren (-tig landen) hebben we ons laatste crediet verspeeld! Dit is een domme linkse hobby. Als Harry van Bommel er voor is, ben ik er tegen! Leve Angela Merkel en Mark, hij kan niet anders dan niet teveel tegenstribbelen. Eén en al propaganda voor Kadaffi en alle antiwesterse gevoelens. De Arabische Liga bestaat eigenlijk helemaal niet eens, behalve als het over Joden gaat. Libië zit in de Mensenrechten Organisatie van de VN, oh gotspe. Ik ben zelf erg benieuwd hoe ik hierop terug kijk als de geschiedenis zich verder ontrolt; met de wetenschap van dan, zal ik maar zeggen. Hoe ver gaat dit inzicht voortschrijden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten