zaterdag 8 februari 2014

Blogspot revisited







 Hier vond ik vanmiddag op wonderbaarlijke, ja vrijwel onnavolgbare wijze heel veel plaatjes terug van mijn blogspotjes tussen juli 2011 en januari 2013. Vraag me niet hoe ik ze ben kwijtgeraakt. Nou ja, nu je het toch vraagt: ik zag op mijn telefoon een paar honderd blogspotfoto's gesynchroniseerd. Dat leek me ongepast en belastend voor mijn smartphonegeheugentje (8GB) dus ik dacht 'weet je wat? ik gooi dat uit de Galaxy; staat toch bij blogspot.com?' Klik en weg was alles uit mijn telefoon....en de volgende morgen uit mijn 'all in' bestaan bij Google. Vraag me niet hoe ik er weer in terug kwam.....nou ja, het was een druilerige zaterdagmiddag en ik was wat met foto's 2013 aan het friemelen in vage bestanden. Toen vond ik hele kleine  replica's terug via een link die Dimi ooit had opgeslagen, maar dan veel uitgebreider; zelfs t/m gisteren. Ontsluierde geheimen.

De eerste actie was: PRINTEN!. en de volgende was: zet die link vast. Dus als ik er echt niet meer ben leef ik nog een poosje voort in die plaatjes, tot iemand de stekker uit het systeem haalt. Maar eerst kijken en lezen, beloofd? Toch een vorm van rehabilitatie: zie je wel, ik heb het niet uit mijn duim gezogen, we bestaan echt! Dit is het bewijs:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten