woensdag 18 februari 2009

Kronkel 1

Wat is het verschil tussen een electrische fiets
en een electrische stoel?
Ga er maar eens op zitten!
De e-fiets opent ongekende vergezichten,
de e-stoel schiet je rechtsreeks naar
de hemel.
Een schietstoel daarentegen redt je van
het hiernamaals, als een schietgebed
niet meer helpt.......
Vanmorgen de maidentrip met de Gazelle Chamonix gemaakt!
Moest me inhouden om Dineke niet uit het oog te verliezen.
18.03 km Rondje Mijnden.
Hoewel de straf op de E-stoel wel eens als inhumaan
ter discussie gesteld werd, is de techniek inmiddels
gedigitaliseerd. Het schijnt nu een fluitje van een cent te zijn.
Met de schietstoel moet je nog ècht wel een schietgebedje doen.
Over en sluiten maar.

1 opmerking:

  1. Je bent goed bezig pap. Ik sta vooral versteld van je dagelijks mediamarathon. Ik mis Trouw in het geheel - of was je niet zo'n krantenmens? Je wilde graag support, zei je. Welnu, bij deze kronkel raak ik het spoor bijster. Hou het concreet, zou ik willen adviseren! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen