woensdag 12 juni 2013

Reclameblok


 
Via Google en Blogspot kun je geld verdienen.
Als je advertenties via je eigen website laat verschijnen krijg je geld per hit. Graag houd ik mijn blog leesbaar en schoon.
Tot mijn eigen verbazing hebben er meer dan 11.000 bezoeken aan Interhenk@blogspot.com plaats gevonden tot op heden. Omdat ik precies 7 trouwe (??) volgers heb moeten er toch vele toevallige passanten even blijven hangen. Dat rechtvaardigt m.i. voor één keer een uitzondering op het reclamevrije beleid: graag breng ik de 'Cursus Levensverhalen schrijven' onder de aandacht van potentiële cursisten die langs mijn mini-verhaaltjes komen.

En nu niet allemaal tegelijk roepen: nou, ga zelf maar eens op cursus. Dat noemden wij vroeger een jij-bak. Maar wees gerust, achter de schermen wordt er critisch op mij gelet. En als je zelf commentaar hebt? Wel aan, plaats een reactie, zo moeilijk is dat niet ;-)) En, voor de goede orde: hier aan verdien ik geen sou. Hopelijk Truska wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten