zaterdag 12 december 2009

Evolutie 18a

VIEN van Zachi vraagt meer foto's van Papua 2000 voor Rajori's site. Ik kan kiezen uit meer dan tweehonderd, maar ik kan niet kiezen, dus kies ik maar wat. De twee kleintjes -in shock door de grote logge blanke man met camera- staan op het punt in onbedaarlijk schreien uit te barsten. De Chinese tandarts in Abepura kan met deze outfit niet uit de voeten. Onze gids in Manokwari nam ons mee naar huis. In de Baliem zijn de vrouwen de baas: zij gaan over het eten en het brandhout = macht. Geen zin = geen seks! Punt uit. En ik vond het nog zo zielig dat ze alles zelf droegen, en die mannen geen poot uistaken....! Bas Jouwe (van de foto in de Wassenaarse Zee) ontvangt mij in audiƫntie, zingende "twee reebruine ogen die keken etc".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten