zaterdag 14 maart 2009

Kronkel 6

De Beekse Bergen hebben (heeft?/ zoiets als mijn B.B.nl / ggrrrr) een website met aanlokkelijke attracties, aanbiedingen en een on-line ticket verkoop. Na ampele overweging leek een uitje naar de "wilde dieren" voor groot & klein (van peuter tot opa, en alles er tussenin) een goede dagbesteding tussen Krokus en Paas nu pappa Martijn rondzwerft op diverse luchthavens in de USA.
Op school speelt het Project Afrika en een safari met je eigen auto tussen leeuwen en olifanten sluit daar toch naadloos op aan? De wildste dieren bleken in de verte en/of achter hekken.
De giraffes likten gewillig onze auto af (lekkere pekelresten?) maar het leukste vonden wij (Stijn en ik) toch wel de KangaRoe met baby! Maar kwam die niet alleen voor in........? Het nieuwe woord: "kangaroewoning" kreeg direct een aanschouwelijke uitleg. Ik hoop nu maar dat deze zeer zorgzame diertjes niet plots opduiken in de savannes van Kenia tijdens het Project; je kunt integratie ook overdrijven, dunkt me.
Ps 1. De heen- en terugreis verliepen vlekkeloos, maar in de wasstraat van de giraffes ontstonden wel files: één file van auto's en één van die langhalzen..........amusant.
Ps 2. De e-tickets waren overigens zoek: na thuiskomst kreeg ik ze toegezonden.
Je kunt je geld maar één keer uitgeven, zei mijn vader. De heer Bentveld denkt er ook zo over. We heten ook allemaal Henk, maar dat kan toeval zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten