dinsdag 17 maart 2009

Kronkel 7

Vandaag is het mijn trouwdag, morgen die van mijn lieve Vrouw.
Da's pas een kronkel; alleen voor insiders! Echte Liefde.
Samen zijn wij trotse ouders van drie superkinderen.
Die hebben fijne partners en opgeteld hebben zij weer zes unieke kinderen.
In '42 geboren en 42 jaar getrouwd! Samen 84. Kun je 84 jaar getrouwd raken als je allebei je best blijft doen? Ja, natuurlijk kan dat (2 x à 84=168). Maar dan ben ik al bijna 110; dat wens ik voorlopig echt niemand toe. Over een week wordt mijn moeder 100, waar zou ze zijn? In mijn hart!
De reaalromantiek gebiedt te zeggen dat mijn bruidje na de hutspot van vanavond een bestuursvergadering had (niet om onze kadastrale sectie B 2538 te besturen) en ik de huishoudelijke administratie weer eens kon bijwerken. Morgen in de herkansing. Misschien wil kleine Pien dan alle kronkels nog eens narekenen? Dank voor alle aanmoedigingen om vóórt te gaan. Ik neem ze ter harte en geef ze door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten